Κάθε συναυλιακή εμφάνιση του Θεόδωρου Κουρεντζή, όπου κι αν πραγματοποιείται, όποιο συμφωνικό έργο κι αν αφορά, αποτελεί αναμφισβήτητα μουσικό γεγονός, το οποίο συζητείται, απασχολεί, συναρπάζει, συγκινεί, προκαλεί. Στις εν Ελλάδι συναυλίες του, πέραν του αμιγώς μουσικού θαυμασμού, προστίθεται και ένα αίσθημα υπερηφάνειας από πλευράς του κοινού για τον έλληνα αρχιμουσικό, ο οποίος έχει προ πολλού κερδίσει μία θέση στο πάνθεον των μεγαλύτερων καλλιτεχνών του πλανήτη. Η συναυλία ανοίγει με ένα νέο έργο του διακεκριμένου αμερικανού συνθέτη Τζέυ Σβαρτς, γραμμένο ειδικά για τον Θεόδωρο Κουρεντζή και την Ορχήστρα Utopia, με θέμα τη μετανάστευση, την περιθωριοποίηση και την αναζήτηση της ταυτότητάς μας. Ακολουθεί ένα συμφωνικό κομψοτέχνημα, η Πέμπτη συμφωνία του Μάλερ, ένα περιπετειώδες, εσωτερικό ταξίδι στις πιο μύχιες ατραπούς της ανθρώπινης ψυχής. Το αργό μέρος της Συμφωνίας, το περίφημο Adagietto, άφησε το στίγμα του και στο χώρο του κινηματογράφου, επενδύοντας μουσικά τη μεταφορά της νουβέλας Θάνατος στη Βενετία του Τόμας Μαν, σε σκηνοθεσία του Λουκκίνο Βισκόντι.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ