Διεθνής Συμπαραγωγή
Πώς μετασχηματίζεται η παιδική αθωότητα στο σκοτάδι της ενηλικίωσης; Μέσα από το νέο, έντονα παραμυθένιο και ονειρικό έργο της, η Καναδή Μαρί Μπρασάρ αναστοχάζεται πάνω στην έννοια του χρόνου και τη σταδιακή εξοικείωση του ανθρώπου, καθώς μεγαλώνει, με την έκθεση στη βία. Εκκινώντας από μια ευφάνταστη παρατήρηση της δίχρονης βαφτισιμιάς της, η σκηνοθέτις συνθέτει μια υβριδική παράσταση, που συνδυάζει στοιχεία από τον κινηματογραφικό ρεαλισμό και το εξπρεσιονιστικό θέατρο, τις ηχητικές τέχνες και τα εικαστικά.
Με ελληνικούς και αγγλικούς υπέρτιτλους.
Λόγω των έκτακτων συνθηκών, οι ημερομηνίες των παραστάσεων είναι πολύ πιθανόν να αλλάξουν
Κείμενο - Σκηνοθεσία - Ερμηνεία Marie Brassard
Ηχητικός σχεδιασμός - Ζωντανή μουσική Alexander MacSween
Σκηνικά - Διεύθυνση σκηνής Antonin Sorel
Σχεδιασμός βίντεο Sabrina Ratté
Κινηματογράφηση (Ιαπωνία) Shingo Ota
Σχεδιασμός φωτισμού Mikko Hynninen
Χορογραφία Miwa Okuno
Τεχνική διεύθυνση Romane Bocquet - Catherine Fasquelle - Mateo Thébaudeau
Διεύθυνση παραγωγής - Περιοδεία Anne McDougall
Τεχνικός ήχου Gabrielle Couillard
Σχεδιασμός τεχνολογίας βίντεο Guillaume Arsenault
Μοντάζ Nicolas Dufour-Laperrière
Ξύλινες κατασκευές - Τεχνικός βίντεο Andrew de Freitas
Διεύθυνση παραγωγής (Ιαπωνία) Moemi Nagi
Τεχνικοί βίντεο (Ιαπωνία) Takeshi Inarimori - Hayato Ichimura
Σύμβουλος δραματουργίας Morena Prats
Συντονισμός Catherine Sasseville
Διεύθυνση περιοδείας Menno Plukker
Παίζουν Marie Brassard, Miwa Okuno, Kyoko Takenaka
Παραγωγή Infrarouge
Συμπαραγωγή Festival TransAmériques (Μόντρεαλ), Theater der Welt (Ντύσελντορφ), Théâtre français du Centre national des arts (Οττάβα), Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Usine C (Μόντρεαλ)
Με την υποστήριξη του National Arts Centre's National Creation Fund
Προγράμματα φιλοξενίας καλλιτεχνών Montevideo (Μασσαλία), Usine C (Μόντρεαλ), Vitlycke Centre for Performing Arts (Tanumshede, Σουηδία) κατόπιν πρόσκλησης του Göteborgs
dans- och teaterfestival, Kinosaki International Arts Center Saison / Morishita Studio (Τόκιο)
Η παράσταση έχει επίσης λάβει στήριξη από το Καναδικό Συμβούλιο των Τεχνών, το Συμβούλιο Γραμμάτων και Τεχνών του Κεμπέκ και το Συμβούλιο Τεχνών του Μόντρεαλ
Ευχαριστίες Marcello Spada & Cinema-Teatro Apollo (Bellaria, Ιταλία) και Yokna Hasegawa